.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اشاره به کمپین فرزتدت کجاست ؟
گلایه شدید دختر شهید شیرودی از فساد اقتصادی برخی مسئولان
شمال نیوز : فرزند شهید شیرودی با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود، از فسادهای اقتصادی موجود شدیدا گلایه و انتقاد کرد.....
گلایه شدید دختر شهید شیرودی از فساد اقتصادی برخی مسئولان

شمال نیوز : فرزند شهید شیرودی با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود، از فسادهای اقتصادی موجود شدیدا گلایه و انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز ؛ آناهیتا شیرودی،  دختر شهید خلبان علی اکبر شیرودی با انتشار پستی در توییتر بابت فسادهای اقتصادی برخی مسئولان انتقادهای تندی کرد. او که به طور تلویحی به کمپین #فرزندت کجاست اشاره داشت با اشاره به قهرمانی پدرش در دوران دفاع مقدس، فساد در برخی دستگا‌های دولتی را  به رخ برخی مسئولان دولتی کشاند و نوشت:

"پدر من سرلشکر خلبان علی اکبر قربان شیرودی قهرمان ملی جنگ ایران و عراق؛ سیمرغ دشت پل ذهاب ۳۷ سال است که در امامزاده شیرود آرمیده تا مسئولین بی‌کفایت غارت کنند بخورند و ببرند و به امثال ما دهن کجی کنند. #پدرت_کجاست".

شهید شیرودی

 

کمترین توقع از یک مدیر و مقام مسئول در نظام اسلامی اینست که وی به دور از هرگونه فساد اعمّ از اقتصادی و سیاسی و غیره در جهت خدمت به مردم گام بردارد. امروزه و در شرایط و موقعیت کنونی به دلیل رشد شتابگونه‌ی تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی و گسترش رسانه‌ها کوچکترین فساد در هر دستگاهی که صورت پذیرد همچون مگسی بر روی یک کاغذ سفید هویدا خواهد شد و این امر از جهاتی مثبت و از جهاتی منفی است. جهات مثبت آن این است که این ذره‌بین رسانه‌ای در حال حاضر موجب اهتمام بیشتر مسئولان به بیت‌المال و دقت نظر آنان در انتخاب و گزینش مدیران پاک دست و مومن در لایه‌های پایین‌تر مجموعه مدیریتی خود ، می‌شود.

اما رشد و گسترش رسانه‌های خبری و سرعت انتقال خبر فساد در برخی دستگاهها ممکن است در برخی اوقات موجب مشکلاتی شود؛ به این صورت که چون دیگر تقریبا هیچ فسادی از چشمان تیزبین رسانه‌ها مغفول نمی‌ماند و شاید بتوان گفت بسیاری از فساد‌ها بالاخص فسادهای اقتصادی در سیستم‌های دولتی به سرعت منتشر می‌شود شنیدن دائم این فسادها رنجش و ناامیدی مردم را فراهم می‌آورد و موضوع بدبین شدن مردم نسبت به تمامی مدیران را در پی دارد و گاها ممکن است به اشتباه تمامی مدیران را فاسد خواند در صورتی که به تعبیر رهبر انقلاب مثلا ده فساد وجود دارد نه ده هزار فساد (یک کلاغ ،چهل کلاغ نشود).

بنابراین از بزرگنمایی در این مقوله بایستی پرهیز کرد؛ همچنین رهبر انقلاب در پاسخ به کسانی که می‌گویند فساد همه جا را فراگرفته به طور قاطع گفته‌اند نخیر آقا ! اینجوری نیست. رهبر انقلاب در جایی دیگر درباره فساد نیز این مضمون را فرموده‌اند که فسادهایی که گاها مشاهده می‌کنیم فسادهای فردی است و فساد به صورت سیستماتیک  در نظام‌ جمهوری اسلامی وجود ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مرداد 1397
خدا شهدا را رحمت کند
نیستند ببینند اقایان چه به روز کشور اوردند
حال ایران خوب نیست...
کلاغ پر 27 مرداد 1397
خانم شیرودی ما مدیون شهدا هستیم شکی دران نیست ...خداوند انها را دوست داشت وگلچین کرد وبرد...نظریه واستدلال شمارا قبول نارم ...تازمانی که ضابطین وناظرین سالم نباشند امیدی نیست ...هر چه بگندد نمکش می زنند وای--وای --وای-------
رزمنده هشت سال دفاع مقدس 26 مرداد 1397
سلام علیکم بر تو فرزند شهید. خانم محترم هیچ کس در این مملکت عزمی نداره مشکلی حل کنه. شخص اول مملکت گله میکنه دولت گله میکنه همه وهمه دارن حرف میزنن واقعا پیش خدای خودت فکر بکن کدومشون دارن به ملت راست میگن؟
کیوان 26 مرداد 1397
درود برشما وشادی روح پدربزرگوارشما
فضل الله 28 مرداد 1397
خواهر محترمه سرکار خانم شیرودی بدانید تا زمانیکه صداقت در قلوبمان نفوذ نکند و حس نوع دوستی و وطن خواهی در وجودمان متجلی نگردد پژمردگی حال ایران عزیز هر روز افزونتر خواهد شد.
علی 28 مرداد 1397
عزیزان شما انتخاب کردید. خودم کردم که لعنت برخودم باد یادتان نرفته انتخابات سال گذشته به فرموده امام رحمت اله علیه: نگذارید مملکت دست نااهلان بیفتدرهبرعزیزمان فرمودند من خوش بین نیستم ازمذاکره باامریکا کسی به حرف دلسوزان انقلاب گوش نداد قران میفرمایدما سرنوشت قومی را تغییرنمی دهیم مگر خودبخواهد آتش زدن خیمه امام حسین ،پاگذاشتن روی عکس رهبر کبیر انقلاب، بستن نوار سبزبرکردن سگ و....
نا شناس 28 مرداد 1397
درد ومشکل چیه وکجاست؟ نمیدانیم همه فقط بلدند حرف بزنند وشعاربدهند، ملت دیگر از این حرفها وشعارها خسته وگیچ شده اند ازعالیترین مقام کشور تا پایین ترین رده مسول کشوری واستانی وشهرستانی فقط درمان وحل ان را کی باید انجام بده هیچ کس جزخدا نمیداند
. 28 مرداد 1397
عقل میگه هرکس درهرمرتبه ای مسئولیت قبول می کند باید پاسخگو باشد. اگر غیراین باشد تمام زمامداران دنیا دامنشان پاک پاک است!. تاریخ اگر شخصیت های خوش نامی دردل خودجای داد باین دلیل بود که آنها پاسخگو بودند.
مختار 29 مرداد 1397
خانم شیرودی اون موقع که برای روحانی کف و سوت میزدی و مردم رو به رای دادن به روحانی تشویق میکردی فکر این روز رو میکردی.چون نیک نظر کرد پر خویش در ان دید....از ماست که بر ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.